söndag 1 juli 2007

Tro inget annat, kiting är supersvårt!

Idag är en sånadär jobbig dag… en dag där alla tankar hamnar i dé la negativelandet! Igår hade jag förväntat mig att jag skulle kunna komma upp på brädan och köra minst fem meter, men inte! Ett stort nederlag för mig och nu har jag kommit till någon slags uppgivelse och hopplöshet. Det svåra är att komma därifrån. Som en bra kompis sa till mig nu från hemma: ”Ibland är det bra att ifrågasätta sina egna beslut och tankar. Och att ompröva sina beslut.” Det är svårt men det ska gå!!! Jag fösöker nu förtillfället att peppa mig sjäv och om en timme ska jag ut, så det är bara att ta nya tag. Johan, jag vet, jag är inte någon lätt elev. Det svåra tycker jag är också när jag är ensam ny. Uttrycket övning ger färdighet känns just nu bara irriterande.

I övrigt så har det hänt mycket skoj saker också. Jag har ju faktiskt lärt mig att kontrollera en kite och bodydraggat och göra åttor. Åttor är så grymt kul! I fredags vart vi ute här i El Médano. Spelad biljard och svepte över ett helt dansgolv. Igår blev det Las Americas…ja turistgettot…not my thing. Jo, kanske med tillräckligt många tequilas. Något jag har lärt mig här är softstuket, I like it.

På msn idag om min msnbild:
Magnus säger:
är din msn bild kite folket?
K A K A N - säger:
japp
K A K A N - säger:
erkänn schysst
Magnus säger:
jupp verkligen

Kite folket, så underbart en egen nisch :-)!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej !! Det fixar sig Karin, jag lovar ge det bara lite tid alla är nybörjare i starten(början) ta vara på alla tips och råd handledarna ger så löser det sig. annars allt ok eller ?? saknar dig här hemma. =) KRAM.......ERIK

GÖTEBORG 070701

MagicCookie sa...

Tack Erik! Det är tufft just nu, få se hur jag gör med allt! Vädret är ju skönt härnere iaf. Vi hörs, såklart snart!!! KRAMIZAR

Anonym sa...

Hej(a) Karin!

Vi hejar på dej!! Du kommer att lyckas så småningom vet du väl! Ta väl hand om dej så ses vi snart....eller?!

Kram Jessica, Pernilla o alla andra systrar.