onsdag 27 juni 2007

Madrids flygplats STOR!

Ja, då var man framme i Spanien iaf. Klockan 7:00 vidare till Teneriffa. Jag känner mig liten här, flygplatsen känns sååå STOR! Men jag hittar som tur va, fick hjälp av en snäll spansk kille J. Träffade två tjejer på flygplanet, Elin och Maria som berättade att dem skulle ner på Pridefestivalen här i Madrid. Maria är från Argentina, Buenos Aries och Elin hade bott där. Så båda bra på spanska. Men vi överlevde flygplansresan trots migränanfall. Jag höll mig vaken med Rocky Balboa IV. Ska fortsätta här att kolla på den, hittat ett kontaktuttag så jag kan ladda datorn. Han har otroligt schyssta kommentarer i filmen, så se den om du inte gjort det! Men imorgon så kommer jag iaf befinna mig på rätt plats. Kan också meddela alla hemma i Sverige att här är det 22 grader och inte regn….

See you guys!

1 kommentar:

Eve sa...

Good morning cookie! När du är vaken är du välkomen ner på frulle!