torsdag 21 juni 2007

Mot nya höjder - ChoHoo!

På tisdag så sticker jag, "resenerverna" laddade. Kul och spännande att göra nått jag aldrig gjort innan! Nu är det bara detta med packning...antingen blir det för mycket eller för lite, ska denna gång försöka hålla mig därmellan. På onsdag landar jag på Teneriffa och där ska Johan och Evelin (tror jag) som har startat Chohoo möta upp mig på norra flygplatsen. Sedan blir det två fulla veckor av kiting (om nu vind finns & det hoppas jag,eh?) och lite därtill. Men varmare väder kan jag nog räkna med, bättre än här iaf...(= grått och regnigt!)

Ja, viktigast för packningen är nog min medicin, badkläder och solskyddsfaktor... och pengar förstås...något jag glömt? Naturligtvis behövs mer men detta var det allra viktigast som jag menade nu... ha dé gôtt!!!

3 kommentarer:

Eve sa...

Heeey! Kul att du startat en blogg! Här blåser det på och solen skiner. Du har rätt i vad som är viktigast att ta med. Saknar du något så finns det säkert att köpa här. Handukar behöver du inte ta med. Kul det ska bli! //Tjingeling Evelin

MagicCookie sa...

Jaaa, jag var tvungen! Det var ju kul plus att nu kan alla här hemma ha lite koll på mig..haha...hoppas dina revben blir eller är på bättringsvägen.

Hoppas det är okay att jag la er som länkar!?//Tjing tjing

Vicks123 sa...

Skön blogg kakan, du har sån tur som kommer under pasaden vinden. Syns snart