lördag 23 juni 2007

Midsommardagen - minigolf främjar vänskap?!

Ett första hopp! :-)









Grillningsdags!
Japp, på var det redan bättre väder. Solen tittar fram så fort det inte är midsommarafton. Spenderar nu helgen i mina gamla neighberhoods med barndomsvänner. Mycket trevligt. Idag så har vi badat, ätit glass, snart grillning på gång och även spelat den underbara aktiviteten minigolf. Haha vi har nog aldrig varit mer ovänner...bra gick det inte heller men jag skyller på banorna!

SÅ HÄR SER DET UT NÄR JAG JAGAR MINIGOLFBOLLAR! (as pisst,hihi)

4 kommentarer:

Eve sa...

Ser att du ligger i vattenträning. Bra! Golf kommer du slippa helt, det lovar jag.:-)Passadvinden blåser och blåser och ser inte ut att sluta på överskådlig tid. Surf's up girl!

Anonym sa...

Hej svejs din lilla skit. Tat lugnt i vågorna och njut av livet!

Jessica

MagicCookie sa...

Underbart! haha golfen ja, inte min starkaste sida (*lätt hysteri*), kan man lugnt säga... Syns snart, för mig är det packning som gäller!

Tjing tjing!

Anonym sa...

Äntligen hittade jag hit! Du är ju skitgrym @n som alltid. kramkram din ryska vän